Luuk Figdor

Luuk helpt klanten met hun storytelling en het verbeteren van menselijke besluitvorming door middel van machine learning. Door de kracht van Al (artificial intelligence) en machine learning hebben merken nu de mogelijkheid om interactieve verhalen te vertellen door middel van datavisualisatie.

Luuk stimuleert merken om op een geheel nieuw niveau met klanten te communiceren. Voor leidinggevenden van grote ondernemingen opent dit veel nieuwe mogelijkheden in een gloednieuwe wereld. Luuk zal de “best practices” uit de sport-, retail-, telecom- en auto-industrie delen over hoe je boeiende verhalen kunt vertellen die de aandacht van klanten trekken met behulp van de kracht van data & analytics.

Gerben van Driel

Gerben van Driel is een absolute expert op het gebied van Presenteren & Storytelling. Hij begon zijn carrière ooit in de financiële sector. Om na een aantal jaar de overstap te maken naar TV. Daar begon hij als programmamaker, later werd hij verslaggever en presentator. Onder andere voor PowNews. Tegenwoordig presenteert hij de talkshow ‘Bulls & Bears’ op RTL 7 en RTL Z. En is hij actief als dagvoorzitter en spreker.  

Maar dat is niet het hele verhaal:   

Het viel hem gaandeweg op hoe ineffectief men in het zakenleven is als het gaat om het vertellen van het eigen verhaal. Daarom ging hij op zoek naar het antwoord op de vraag: ‘Wat is nou het geheim van een goed verhaal?’. En ‘Hoe leer ik business professionals en leiders dat toe te passen in hun praktijk?’.  

Naast zijn werk als presentator geeft hij trainingen aan het bedrijfsleven vanuit zijn label Speak to Succeed.    

Theo Hendriks

Theo Hendriks is corporate storyteller, auteur en spreker. In de afgelopen jaren hielp hij vele organisaties, merken en mensen bij het (her)vinden en ontwikkelen van hun eigen verhaal. Een verhaal waarmee ze krachtig en authentiek vertellen over hun drijfveren, ideeën en plannen, en waarmee ze mensen in beweging brengen. Met zijn werk won hij in 2010  de European Excellence Award, in de categorie Change Communication. 

Theo is de auteur van No Story No Glory, Change the Script en The Wow Starts Now. Begin volgend jaar verschijnt Too Good to be True, een fundamentele zoektocht naar de werking van verhalen en de macht die ze over ons hebben.  

Hans Diels

Hans Diels is toekomstdenker en expert geopolitiek bij het ondernemersplatform ETION. Hij schrijft over nieuwe technologieën en maatschappelijke evoluties en geeft workshops rond toekomstdenken, trendanalyse en politieke disruptie.  

Hans studeerde Politieke wetenschappen en Internationale Betrekkingen in Leuven en Louvain-la-Neuve. In het verleden was hij actief als vertegenwoordiger in het Handelsbeleidscomité van de Europese Raad in Brussel, medewerker van de VS-ambassade in België en de EU, en als onderzoeker en lesgever aan het Departement Politieke wetenschappen van de UA. 

 

Roland de Bruijn

Roland de Bruijn (spreker, coach, onderzoeker) ontwikkelde samen met Fons Trompenaars de dialoogmethode, waarmee zij professionals leren het beste in elkaar naar boven te halen en innovatieve antwoorden te vinden om grote uitdagingen het hoofd te bieden.